sobota, 30 maja 2015

W akcie wyjaśnienia...

1) zaktualizowałam kolejne dwa rozdziały;

2) Doszłam do wniosku, że powinnam wyjaśnić, co dokładnie oznaczają "poprawki". Otóż oznaczają one poprawienie stylu, języka, wypowiedzi postaci oraz akcji, zmianę niektórych nazw i rozszerzenie "wizji" uniwersum, jako że jest ono o wiele bardziej kompletne, niż można by sądzić po dostarczonych do tej pory opisach.

Czy wspomniałam akcję? Tak, dodamy kilka wydarzeń pobocznych, rozbudujemy wątek Verbenn, jej rodziny i wampirów (oraz postaramy się wprowadzić nieco lepszy wgląd w inne rasy).
Dla wszystkich, którzy są na ostatnich rozdziałach i nie chcą czytać wszystkiego od początku - nie musicie.
Dla głównej akcji zmiany będą miały znaczenie tylko pod względem relacji między głównymi bohaterami, tzn. pozwolimy im się nieco bardziej do siebie zbliżyć, bo to jednak trochę dziwne, że po takim czasie spędzonym razem nie są w stanie normalnie porozmawiać.
Jeśli w aktualizowanych rozdziałach zajdzie jakaś większa zmiana, napiszę o tym w poście. W dotychczasowych największą zmianą było skrócenie pierwszej kłótni dyskusji i zmiana stylu, w jakim Nox odnosi się do obcych. Oraz małe uzupełnienie opisu demonów, ale jak już wspominałam, leniwi nie muszą przechodzić przez to jeszcze raz (nie wspomnę, ile razy ja to czytałam [jestem w stanie praktycznie cytować wypowiedzi postaci i wiem, co jest w każdym kolejnym akapicie, i to wcale nie dlatego, że jestem autorką xD]).

Och, jeszcze jedno: Warto zajrzeć do słowniczka i ogarnąć parę zmian (nazwy krajów, Sapiens to już nie Sapiens, lecz Wiodący). Z czasem słowniczek będzie uzupełniany o kolejne hasła oraz brakujące jeszcze nazwy państw.


Tak czy inaczej, chętnym życzę miłej lektury,

Seanit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz