środa, 14 stycznia 2015

Poszli i wybyli

Nox i Verbenn poszli na spacer do parku (nieokreślone miasto czasów obecnych, nie pytajcie) i wybyli. Tj. mamy dwa nowe rozdziały i lada chwila je opublikujemy, a wkrótce potem i 3 (bo Saphira zaraz będzie miała ferie, a ja mam wakacje aż do lutego, a poza tym wymiana i mnóstwo czasu). CO WIĘCEJ - NADCHODZĄCE ROZDZIAŁY BĘDĄ EPICKIE. Tj. Rozdział Noxa <3

CO WIĘCEJ: UWAGA UWAGA! PLANUJEMY PRZEBUDOWĘ CAŁOŚCI. POPRAWIMY TO I OWO W PRAKTYCZNIE KAŻDYM ROZDZIALE, KILKA PIERWSZYCH ULEGNIE CAŁKOWITEJ ZMIANIE. CIERPLIWI MOGĄ PRZECZYTAĆ JE JESZCZE RAZ, NIECIERPLIWI NIECH SIĘ NIE MARTWIĄ, ZBYT WIELE NOWYCH INFORMACJI NIE DOJDZIE ;)

A na zakończenie umieszczam swoją najnowszą pracę, z której jestem szczerze dumna. Tj. ten spacer, o którym przed chwilą pisałam.


6 komentarzy:

  1. Minęło już 41 dni.
    Jakiego głębszego znaczenia mam szukać w słowach ''lada chwila''?

    OdpowiedzUsuń
  2. W słowach "lada chwila" możesz dopatrywać się teorii wszystkiego Hawkinga.
    Żart.
    Nie sądziłam, że ktoś zagląda tu w miarę regularnie :) Wybacz, za tak wielkie opóźnienie, ale pojawiło się kilka problemów technicznych (z mojej strony) oraz wieeeelkie problemy z czasem (również moja wina). Postaramy się dodać coś nowego w najbliższym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli ''w miarę regularnie'' oznacza kilka razy dziennie odkąd został dodany ten post to tak))
    Już się doczekać nie mogę. Yay!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lokojo-chan postanowiła interweniować? Aleś ty niecierpliwa. (x
      Trzeba czatować. Skoro kolejne rozdziały będą jeszcze bardziej epickie od poprzednich... To już nie mogę się doczekać. Chyba też zaczynam się niecierpliwić. Cii...

      Usuń
    2. No ba (^_^) Ktoś musi interweniować, Rondlusiu-chan.

      Usuń
    3. Kajam się i cieszę, że mamy czytelników <3 Proszę bardzo, dawno obiecany rozdział wreszcie na stronie :) A baaaardzo niedługo wrzucę kolejny, bo Nox się domaga, żeby wyprowadzić go z tej ghulowej sytuacji jak najszybciej~

      Usuń